صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

انتقال پول به چین | ارسال حواله یوان ،دلار و یورو به چین

چین یکی از کشورهای مهم در شرق آسیا می باشد و همینطور دومین اقتصاد بزرگ جهان به شمار میرود که بازرگانان زیادی به خصوص از ایران با چین مبادلات تجاری و مالی انجام می دهند. مجموعه پانی پی با سال ها فعالیت در حوزه پرداخت های بین المللی مفتخر است اعلام نماید آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف پرداخت برای کشور چین می باشد. یکی از روش های مهم انتقال پول به چین به صورت حواله بانکی می باشد که بسیاری از بازرگانان در ایران برای خرید نمونه کالا یا تسویه فاکتور می بایستی مبلغ را به صورت حواله بانکی با ارز دلار یا یوان انتقال دهند.

مجموعه پانی پی با بیش از هفت سال سابقه فعالیت و دارا بودن تیمی مجرب و حرفه ای در حوزه پرداخت های بین المللی آمادگی دارد کلیه پرداخت های ارزی به مقصد چین را در سریع ترین زمان برای مشتریان محترم انجام دهد. هم اکنون روزانه مجموعه پانی پی سفارشات متعددی را در زمینه ارسال حواله به حساب های شخصی و شرکتی در چین انجام می دهد.

 

 

پرسش های متداول :

چگونه میتوان به چین حواله یوان انجام داد ؟

در حال حاضر تنها به بانک ABC میتوان عملیات بانکی یوان انجام داد و فرایند کار به صورت آنلاین از داخل کشور چین به صورت بانکی انجام میشود .

به چه حساب هایی میتوان حواله یوان انجام داد ؟

در حال حاضر به حساب های شخصی بانک کشاورزی در چین یا ABC BANK انتقال یوان انجام می شود و در صورتی که حساب شما شرکتی می باشد و مربوط به بانک های دیگر است در شرایط خاص امکان انجام آن وجود دارد که لازم میباشد پس از ثبت درخواست منتظر بمانید تا کارشناسان مجموعه بررسی کنند تا نتیجه آن را اعلام کنند. توجه نمایید در صورتی که مبلغ فاکتور به دلار آمریکا می باشد واریز به کلیه حساب های شخصی و شرکتی به صورت سوئیفت انجام می شود.

 

 معرفی بانک کشاورزی چین و شرایط انتقال حواله به این بانک چیست ؟

بانک کشاورزی چین (به چینی: 中国农业银行股份有限公司) یکی از «چهار بانک بزرگ» در جمهوری خلق چین است. این بانک در سال 1951 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن، در شهر پکن قرار دارد.
بانک کشاورزی چین، دارای شعبه‌های زیادی در سراسر کشور چین است، همچنین شعبه‌های فعال این بانک، در خارج از چین، در: هنگ کنگ، لندن، توکیو، نیویورک، فرانکفورت، سیدنی، سئول و سنگاپور قرار دارند.
بانک کشاورزی چین در حدود 320 میلیون مشتری حقیقی و 2.7 میلیون مشتری حقوقی، در غالب شرکت‌های بزرگ و کوچک، همچنین نزدیک به 24000 شعبه اصلی و فرعی را دارا می‌باشد.
بانک کشاورزی چین، در اواسط سال 2010، به صورت شرکت عمومی درآمد و در ارائه عمومی اولیه، با بالاترین قیمت فروش اولیه سهام، واگذار شد.در سال 2011، در فهرست بزرگ‌ترین بانک‌های جهان، رتبه هشتم را به خود اختصاص داد.در همین سال، در فهرست فوربز جهانی 2000، در رتبه 25 از بزرگ‌ترین شرکت‌های عمومی جهان، قرار گرفت.

اگر قصد انتقال حواله یوان به این بانک را دارید مجوعه پانی پی طی یک روز کاری انتقال حواله شما را با منشاء یوان سفید از حساب معتبر انجام می دهد. این بانک یکی از بانک های خوب و مطرح چین می باشد که بسیاری از بازرگانان ایرانی پرداخت فاکتورهای خود را به این بانک انجام می دهند.

 

معرفی بانک معروف Bank Of China و شرایط انتقال حواله ارزی به این بانک چیست ؟

بانک چین (به چینی: 中国银行) (به انگلیسی: Bank of China (BOC)) شرکت خدمات مالی و بانکداری چینی است، که به‌عنوان یکی از 4 بانک بزرگ در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود.
بانک چین در سال 1912 توسط دولت جمهوری خلق چین و به دستور رئیس‌جمهور وقت این کشور؛ سون یات سن راه‌اندازی شد و جایگزین بانک دولت پادشاهی چین گردید.
این بانک در حال حاضر قدیمی‌ترین بانک فعال در کشور چین است. در سال 2009 بانک چین دومین بانک بزرگ در جمهوری خلق چین و پنجمین بانک بزرگ جهان بر پایه میزان ارزش بازار به‌شمار می‌آید.
شعبه مرکزی این بانک در شهر پکن قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس شانگهای معامله می‌شود.

 اگر قصد انتقال حواله دلاری و یورویی به این بانک را دارید مجموعه پانی پی این کار را طی یک الی سه روز کاری به روش سوئیفت انجام میدهد . این بانک یکی از بانک های معروف و معتبر چین می باشد که اکثر بازرگانان ایرانی انتقالات حواله های شرکتی خود را به این بانک انجام می دهند.

 برای انتقال حواله یوان چه اطلاعاتی از حساب بانک کشاورزی نیاز است ؟

اگر قصد انتقال حواله به بانک کشاورزی دارید مهمترین اطلاعات حساب بانکی (شماره حساب , نام حساب) الزامی می باشد مشخصات فوق به شکل صحیح در فرم ثبت درخواست حواله وارد شود .

برای انتقال حواله دلار و یورو به چه اطلاعاتی از حساب مقصد نیاز می باشد ؟

در صورتی که قصد انتقال حواله ارزی به حساب شرکتی در چین را دارید بهتر می باشد فایل پروفرما پس از ثبت درخواست حواله داخل سایت ارسال می شود و مهمترین اطلاعات حساب بانکی مقصد که ضروری میباشد در فرم ثبت درخواست حواله وارد شود (شماره حساب , نام حساب , کد سوئیفت) می باشد .

آیا مبلغ حواله درخواستی دلار و یورو عینا همان مبلغ ارسالی به حساب مقصد واریز می شود ؟

خیر کلیه حواله های دلاری و یورویی که به صورت سوئیفت انجام می شود به شیوه ( SHA ) پرداخت می شود یعنی فقط کارمزد بانک مبدا پرداخت می شود و بانک واسط چین براساس رقم حواله میزان کارمزد خود را کسر خواهد کرد که در اکثر مواقع این کارمزد بین 20 تا 50 دلار متغیر می باشد که با توجه به نوع بانک و مبلغ حواله متفاوت می باشد. در اکثر مواقع شرکت های چین کارمزد بانک واسط را در فاکتورهای پرداخت خود لحاظ میکنند ولی در صورتی که بخواهید مبلغ حواله عینا همان به حساب مقصد واریز شود لازم می باشد به رقم حواله خود این میزان کارمزد را اضافه کنید تا مبلغ به صورت نت به حساب گیرنده واریز شود.

 امکان انتقال حواله ارزی به حساب دانشگاه وجود دارد ؟

بله صورتی که بخواهید به صورت یوان به حساب دانشگاه شهریه واریز نمایید لازم می باشد مشخصات حساب بانک مقصد بررسی شود تا در صورتی که قابل انجام باشد شرایط و مدت زمان انجام کار خدمت متقاضی حواله اعلام شود و برای پرداخت های دلاری و یورویی انتقال حواله به صورت سوئیفت قابل انجام می باشد.

توجه داشته باشید حواله های یوان به صورت منشاء داخلی از کشور چین انجام می شود .

حداقل مبلغ سفارش به صورت ارز یوان چقدر می باشد ؟

مجموعه پانی پی حداقل سفارشات یوان را بر پایه 10.000 هزار واحد قرار داده است و لذا اگر مبلغ سفارش کمتر از 10.000 یوان می باشد سفارشی ثبت نکنید و برای مبالغ کمتر میتوانید به صورت دلار به حساب بانکی انتقال دهید یا در صورت امکان و قبول شرکت چینی به صورت پی پال انتقال را انجام دهید در این صورت میزان کارمزد و هزینه های مشتری بسیار کمتر خواهد شد .

کارمزد خدمات یوان چقدر می باشد ؟

کارمزد خدمات انتقال بانکی 100 یوان به صورت ثابت می باشد.

 چه تفاوتی بین یوان سفید و سیاه وجود دارد ؟

یوان سفید منشاء بانکی و درست می باشد و هیچ گونه خطری برای حساب مقصد ایجاد نمی کند اما یوان سیاه دارای منشاء پول غیر قانونی می باشد و در صورتی که برای بانک محرز شود برای حساب مقصد خطر ایجاد میکند و میتواند حساب مقصد را مسدود کند در بسیاری از مواقع یوان با قیمت های بسیاری پایین در بازار توسط فروشندگان اعلام میشود که متاسفانه منشاء یوان فوق سیاه می باشد و به هیچ عنوان ما برای پرداخت توصیه نمیکنیم لذا کلیه پرداخت های یوانی توسط مجموعه پانی پی سفید می باشد.

امکان واریز حواله دلار از داخل چین وجود دارد ؟

خیر در حال حاضر کلیه پرداخت ها غیر از یوان از خارج از کشور چین به شکل سوئیفت یا تی تی TT انجام می شود و امکان واریز از مبدا چین برای ارزهای دلار و یورو وجود ندارد.

حواله سوئیفت یا تی تی چه نوع حواله ای می باشد ؟

در صورتی که قصد انتقال حواله از یک کشور به کشور دیگری را دارید می بایستی الزاما از سیستم سوئیفت استفاده کنید. در این نوع پرداخت کلیه بانک های دنیا بر روی شبکه سوئیفت به هم متصل هستند و می توان انتقالات مالی را انجام داد.

 مدت زمان انتقال پول به صورت یوان چقدر است ؟

اگر قصد انتقال حواله یوان دارید در اکثر مواقع طی 1 روز کاری انجام می شود و حداکثر طی 2 روز کاری حواله انجام می شود و رسید معتبر بانکی برای متقاضی حواله ارسال خواهد شد.

آیا میتوان با ارزهای دیگر به چین پول انتقال داد ؟

بله شما می توانید با ارزهای دلار و یورو نیز بسته به نوع حساب دریافتی پول انتقال دهید.

به چه حساب هایی میتوان در چین ارز خارجی انتقال داد ؟

شما می توانید بدون محدودیت به صورت دلار و یورو به حساب های شرکتی یا شخصی پول ارسال کنید.

کارمزد انتقال پول به صورت دلار به چین چقدر می باشد ؟

برای انتقال دلار به چین از روش سوئیفت یا حواله TT استفاده می شود که میزان کارمزد براساس رقم حواله توسط محاسبه گر سایت تعیین می شود .

مدت زمان انجام سفارشات دلاری و یورویی چقدر می باشد ؟

معمولا بین 1 الی 3 روز کاری رسید انتقال پول برای متقاضی ارسال می شود.

انتقال به صورت یوان کم هزینه می باشد یا به صورت دلار ؟

واریز حواله به صورت یوان دارای هزینه کمتری در کارمزد به نسبت حواله های دلاری می باشد زیرا برای پرداخت های دلاری فقط به شکل سوئیفت میتوان حواله را انجام داد و میزان کارمزد سوئیفت به نسبت سایر حواله ها بالاتر می باشد. 


قیمت ها چه ساعتی در سایت آپدیت میشود ؟

همه روزه قیمت ها راس ساعت 12:00 بروز رسانی میشود و تا ساعت 17:00 آپدیت لحظه ای می شود و قیمت اعتبار دارد.

چگونه می توان در پانی پی سفارش ثبت کرد ؟

کلیه عملیات ثبت سفارش در پانی پی به صورت آنلاین می باشد و کافیست در ابتدا یک اکانت کاربری داشته باشید و سپس در فرم مربوطه سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

 

مجموعه پانی پی افتخار خدمت به شما مشتریان محترم را طی سالیان گذشته تا به امروز داشته است و سفارشات متعددی در خصوص پرداخت ارزی به چین توسط کادر مجرب و حرفه ای پانی پی صورت گرفته است لذا در صورتی که برای ثبت درخواست حواله خود به چین نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری دارید میتوانید در ساعات کاری به صورت تلفنی با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.